Naše firma je partnerem sítě věrnostního systému
LYONESS.
"Peníze zpět z každého nákupu."
kožená bunda, kožená bunda dámská, kožená bunda pánská, kožená
bunda na zakázku, oděvy z kůže
I. Hlavní zásady
-
Zákazník je povinen před započetím nákupu seznámit se s tímto
nákupním řádem,dodacími a reklamačními podmínkami.
-
Cena za zboží je uvedena včetně DPH. Naopak cena neobsahuje
poštovné a balné. Poštovné a balné je účtováno do max. výše
300,- Kč za dodávku s ohledem na její velikost, hmotnost nebo
hodnotu. Do zemí EU do max. výše 1000 Kč.
-
V případě potřeby je zákazník kontaktován elektronickou poštou
nebo telefonem.
-
Ceny uvedené v internetové nabídce jsou ceny základní, když
konečná cena závisí na materiálu, spotřebě a náročnosti úprav.
Konečná cena bude na základě požadavků zákazníka stanovena
prodávajícím a odeslána zákazníkovi k odsouhlasení. Do potvrzení
končené ceny zákazníkem je objednávka považována za nezávaznou.
II. Objednávka, uzavření smlouvy, platba za zboží a
dodání
-
Na základě nezávazné objednávky zákazníka stanoví prodávající
konečnou cenu v souladu s čl. I. odst. 4 tohoto nákupního řádu a
odešle zákazníkovi návrh konečné ceny s uvedením specifikace
zboží odpovídajícím požadavkům zákazníka a dodací lhůty.
-
Potvrzením končené ceny ze strany zákazníka je uzavřena kupní
smlouva a prodávající a zákazník jsou touto smlouvou vázáni. V
případě konečné ceny vyšší než 10000 Kč může prodávající
požadovat potvrzení konečné ceny faxem.
-
Zákazník je povinen nejpozději do 10 dnů od potvrzení konečné
ceny uhradit zálohu ve výši 70 % konečné ceny, a to na bankovní
účet prodávajícího vedený u KB Přerov č.ú. 86-7319170257/100
případně poštovní poukázkou na adresu sídla prodávajícího JE
Holding, Podvalí 156, Tovačov. Zbytek kupní ceny je placen při
převzetí poštovní dobírkou, pokud nebude individuálně dohodnuto
jinak.
-
V případě, že záloha na kupní cenu nebude zákazníkem uhrazena
ani do 20 dnů od potvrzení konečné ceny, ruší se uzavřená
smlouva od samého počátku.
-
Zboží bude dodáno ve lhůtě stanovené dle odst. 1. tohoto článku
max. však do 1 měsíce od potvrzení konečné ceny.
- Zákazník je povinen zboží převzít a doplatit kupní cenu.
-
Zákazník se stává vlastníkem zboží okamžikem jeho převzetí a
úplného zaplacení kupní ceny.
III. Odstoupení – zrušení smlouvy
-
Po potvrzení konečné ceny není zákazník oprávněn objednávku
zrušit.
-
Zákazník není oprávněn odstoupit od smlouvy na dodávku zboží,
které bylo upraveno na jeho přání.
-
U dodávek zboží, které je v internetové nabídce prodáváno za
základní cenu, a které nebylo upraveno dle požadavku zákazníka,
je zákazník oprávněn od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí
zboží.
-
Peníze budou zákazníkovi vráceny složenkou nebo převodem na jeho
účet a to nejpozději do pěti pracovních dnů po fyzickém obdržení
zboží.
-
Zákazník má právo na vrácení zboží bez udání důvodu pouze v tom
případě, že vrácené zboží je nepoužité, nepoškozené, čisté a
neprané.
IV. Reklamace
-
Zákazník je povinen seznámit se před započetím nákupu s
reklamačním řádem.
- Záruční podmínky a reklamace se řídí reklamačním řádem.
-
Každá reklamace musí obsahovat číslo objednávky a popis
zjištěných závad a jejich projevů.
-
Reklamace je zasílána na adresu KTJ Holding s.r.o., Tovačov,
Podvalí 156.
-
Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě po obdržení reklamace a
zboží.
V. Ochrana osobních údajů
-
Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a
jakýmklii zneužitím. osobní údaje jsou používány pouze pro
zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.
-
V případě udání e-mailové adresy zákazníkem si provozovatel
Internet Obchodu vyhrazuje právo zasílat zákazníkům průběžné
informace o novém zboží apod. Projevené přání zákazníka tyto
informace nezasílat bude respektováno.
VI. Kontakt na provozovatele
ADRESA:
KTJ Holding s.r.o..
Podvalí 156, Tovačov - I Město
e-mail: ktj@ktj.cz, http://www.jeholding.cz
IČO: 26871378, DIČ: CZ26871378
Tento nákupní řád platí od 1.8.2004 a platí do oznámení jeho
změny.
ŠITÍ NA ZAKÁZKU - REKLAMAČNÍ ŘÁD
I.
-
Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta. Záruka se
vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou
slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými
vlastnostmi.
II.
-
Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po
jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem
(např.Česká pošta, expresní balíková služba) zákazníkovi.
Kupující je povinen prohlédnout zboží s náležitou odbornou péčí
tak, aby zjistil veškeré vady.
III.
-
Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po
provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil
nebo které při odborné péči bylo možno zjistit.
IV.
-
Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na
faktuře a je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu do
tří pracovních dnů po převzetí.
V.
-
Kupující musí oznámit zjištěné vady prodávajícímu písemně na
adrese prodávajícího. V oznámení musí kupující uvést zjištěné
vady (charakteristika, jak se projevují) a musí uvést nárok,
který v důsledku vady uplatňuje.
VI.
-
Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky:
- - dodání chybějícího zboží
- - přiměřenou slevu z kupní ceny
- - odstoupení od smlouvy
VII.
-
K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopie faktury,
dokladu o zaplacení a dodání zboží a vlastní reklamované zboží.
VIII.
-
V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal
prodávající záruku od výrobce, musí být vady reklamovány
nejpozději do konce záruční lhůty.
IX.
-
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci
ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamace
včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se
prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po
uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se
jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
-
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla
bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu
bez zbytečného odkladu odstranit. Nebyla-li věc ještě použita,
může kupující namísto odstranění vady požadovat výměnu věci,
nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti.
Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc
za bezvadnou.
-
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby
věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo
na výměnu věci anebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva
příslušejí kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné,
jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po
opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
Tento reklamační řád platí od 1.8.2004 a platí do oznámení jeho
změny.
RYCHLÝ KONTAKT
KTJ Holding s.r.o..
mobil: + 420 608 720 010
p. Rostislav Jegla
mobil: +420 608 730 031
p. Marcela Mlynaříková
jehliding@jehliding.cz
Výroba kožené konfekce
Všechny výrobky kožené konfekce, včetně střihové dokumentace šití
a nákupu usní si zajišťuje spliečnost
KTJ Holding s.r.o.. sama a to přímo na dílnách v
Tovačově.
Lísteček na vzkaz
Velkoobchodní prodej kožené konfekce
Na přání odběratele vyrobíme jakékoli množství výrobků a to i v
různé barvě a požadované velikosti. Firma KTJ Holding s.r.o.
vyváží své výrobky převážně do východních zemí.